torsdag, maj 26, 2011

Eleverna berättar

Onsdagen den 25 maj hade esteterna provspelning i matsalen på Sylvenius.
Musikalen "Djungelboken" blev succe tyckte både eleverna och lärarna som såg föreställningen.

"Jag tyckte att det var en härlig upplevelse! Jag levde in i min roll och för ett ögnonblick så trodde jag att var Kaah - rin i Djungelboken och jag tror att många uppskattar vårt hårda arbete." Säger Elya G. från estet.

" Jag tyckter att det är så roligt att många tyckte att vi var duktiga att visa upp våran musikal i matsalen. Dem gillade våra låtar och våra roller i musikalen Djungelboken! :) Jag spelade Socialsekraterarn Vera Bagheera." Säger Ellen Ä

Fredagen den 27 maj (alltså imorgon!) har vi premiär på "Djungelboken" på Grand.
Vi har 2 föreställningar, första är kl. 12:30 för skolor och på kvällen börjar den andra kl. 17:00 för föräldrar och vänner. Hoppas att vi ses! / Kram från Ellen , Elya & Sara

1 kommentar: